Norite arčiausiai transporto priemonės esančiame parkomate susimokėti už automobilio stovėjimą mokamoje zonoje, o parkomatas neveikia? Ką daryti?
Visų pirma, jei parkomatas neveikia, prašome apie įvykusį gedimą tuoj pat informuoti mūsų Klientų aptarnavimo centro specialistus (nr. +370 41 201120, el. p. parkavimas@sga.lt arba atvykus adresu Aušros al. 53), o vietinę rinkliavą galite visada susimokėti ir naudojantis flowbird ar uniPark programėle arba galite keliauti prie kito netoli esančio ir veikiančio parkomato. Deja, bet parkomato gedimas neatleidžia nuo prievolės mokėti vietinę rinkliavą.
Pateikiame Jums Šiaulių miesto mokamų automobilių statymo zonų (žaliosios, geltonosios ir raudonosios) PARKOMATŲ VIETAS (ADRESUS), kad prireikus žinotumėte, kur stovi artimiausias parkomatas.
P. S. labai dažnai jau atlikus apmokėjimą iškyla dilema, ar reikia spausdinti bilietą, ar ne? Atsakymas – ne, bilieto spausdintis ir palikti transporto priemonėje nėra būtina. Paslaugos apmokėjimas yra fiksuojamas atitinkamoje sistemoje ir duomenys perduodami parkavimo paslaugos kontrolei.
Tausokime gamtą ir neeikvokime popieriaus!
Naujausi komentarai